Pirkimo - pardavimo taisyklės
- “mugen” siunčia prekes visoje Lietuvoje ir užsienio šalyse
- „mugen“ gavus apmokėjimą už prekes,
įsipareigoja prekes išsiųsti 1-3 darbo dienų bėgyje.
- „mugen“ įsipareigoja 1-2 dienų bėgyje po prekės išsiuntimo klientui atsiųsti siuntos sekimo numerį.
- Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes,
nurodyti prekių pristatymo vietą bei asmenį, kuris priims prekes.
- Klientas privalo nedelsiant informuoti
„mugen“ elektroniniu paštu (info@mugen.lt) jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje.
- Mokėjimo būdas "1" už prekę: mokėjimas pavedimu į Pardavėjo banko sąskaitą.
- Mokėjimo būdas "2" už prekę: mokėjimas elektronine bankininkyste naudojantis "PaySera"
- Mokėjimo būdas "3" už prekę: mokėjimas elektronine sistema "PayPal"
Daiktų grąžinimas.
- Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis
2014 m. liepos 22d. Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintos Lietuvos
Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklės.
- Pirkėjas norit grąžinti prekę apie tai
turi pranešti el. paštu (info@mugen.lt) arba telefonu (869937779)
- Grąžinamas daiktas turi būti įsigytas ne
anksčiau nei 14 dienų bei privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto
sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai
sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Mes ar Mūsų atstovas nepriima daikto
grąžinimui.
- Daiktas turi būti grąžinamas toje
pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari,
tinkamai paruošta ir įpakuota.
- Nemokamai prekę grąžinti galima atvykus į
mūsų parduotuvę (Raguvos g. 9-1, Kaunas).
- Prekės grąžinimo išlaidas dengiate Jūs,
išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl blogos prekės kokybės (būtinai
apie tai praneškite el. paštu: info@mugen.lt) .
- Kai grąžinama nekokybiška prekė, Mes
įsipareigojame pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo
atveju kai Mes neturime analogiškos prekės, Mes grąžiname Jums už prekę
sumokėtus pinigus.
- Pardavėjas grąžina sumokėtas sumas tuo
pačiu mokėjimo būdu (darant pavedimą į Pirkėjo banko sąskaitą.)
- Gražinant prekes Klientas jas turi siųsti
„mugen“ suteiktu adresu ir su registracija. Klientui išsiuntus gražinamas
prekes be registracijos, bus gražinama tik pusė užsakymo sumos. Už siuntimą
gražinant prekes moka pirkėjas.
Atsakomybė.
· Jūs esate visiškai atsakingas už registracijos
formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Jūs nepateikiate tikslių duomenų
registracijos formoje, Mes neatsakome už dėlto atsiradusius padarinius.
· Jūs atsakote už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
· Visi importo ar muito mokesčiai, kurie gali būti pritaikomi siunčian prekes į šalis nepriklausančias Europo Sąjungai yra pirkėjo atsakomybė.